تا حالا شده لازم بشه بدونین هر جزء قرآن تو صفحه چنده؟؟؟!
تا حالا شده لازم بشه بدونین هر جزء قرآن تو صفحه چنده؟؟؟!

 یه فرمول جالب برای اینکه بدونیم فلان جزء قرآن ... تو صفحه چنده؟

تا حالا شده لازم بشه بدونین هر جزء قرآن تو صفحه چنده؟؟؟!

خب حالا من بهتون میگم

فرض کنیم میخوایم جزء ۸ رو ببینیم از کدوم صفحه شروع میکنه

از ۸ یه عدد کم میکنیم
میشه ۷ حالا ۷ رو ضرب در ۲ میکنیم میشه ۱۴
اون ۲ رو میزاریم بغل ۱۴
پس جزء ۸ از صفحه ۱۴۲ شروع میشه
به همین راحتی

حالا یکی دیگه رو امتحان کنیم مثلا
جزء ۲۱
۲۱-۱=۲۰
۲۰×۲=۴۰
حالا دو رو میذاریم جلوش پس جزء ۲۱ از صفحه ۴۰۲ شروع میشه...

خوب بود!؟؟ 
به دوستاتون هم بفرستین به مناسب ماه مبارک رمضان

منبع:وبلاگ امام زمانی شو



نظرات شما عزیزان:

هلیا
ساعت17:12---10 اسفند 1398
سلام بیتا من هلیا هستم همون کسی که توی وبم نظر گزاشتی.من ادرس وبت رو دنبال کردم و دیدم مطالب دینی گزاشتی . من از این جور چیز ها زیاد خوشم نمیاد. اما وقتی وبت رو دیدم فهمیدم خیلی وب مرتبی داری و مطالب قشنگی گذاشتی و از وبت خوشم اومد. ممنون از نظر هایی که برام گذاشتی

پریا
ساعت0:44---12 تير 1398
خیلی خیلی کاربردی بود

پرنسس محجبه
ساعت16:48---9 تير 1398
جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 خرداد 1398 ] [ 9:37 بعد از ظهر ] [ بیتا ] [ ]
آخرین مطالب